Thursday, August 20, 2009

(http://masyayikh.blogspot.com/)
Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah, dengan izin Allah dapat juga saya menyiapkan http://masyayikh.blogspot.com/ ini bagi mendedahkan sahabat2 sekalian tentang perbicaraan para ulama' kita di Mesir ini yang mana ana sempat ikuti. Maka ana mengambil insiatif untuk memberi manfaat kepada kita sekalian khususnya buat mereka yang tidak sempat ke kelas talaqqi kerana banyak tugasan lain, begitu juga dengan sahabat2 yang masih belum berkesempatan untuk datang ke bumi Mesir ini.

Ana bukanlah orang yang layak tapi sekadar apa yang ana faham ana cuba kongsikan dengan sahabat2 sekalian. Seandainya sahabat2 mendapati apa yang ana tulis ini silap, ana mohon agar sahabat2 sekalian tolong betulkan. Ana bukanlah insan yang sempurna, maka sudah tentu ada silap dan salah. Perkongsian blog ini adalah hasil kehadiran ana ke dalam majlis2 syeikh dan ana cuba paterikan dalam blog ini sekadar yang ana faham.

Mungkin ada sahabat2 di luar sana yang turut sama2 hadir dalam majlis tersebut, maka ana seru agar sahabat2 sekalian semak kembali apa yang ana tulis, dibimbangi ada yang tersalah tulis yang boleh menyebabkan pembaca keliru khususnya sahabat2 kita dari Malaysia. Sahabat2 juga boleh cadang atau komen bagi menjadikan blog ini menarik di ruangan cbox. Komen dan cadangan anda sekalian ana alu2 kan.

Akhirnya, dengan lafaz yang mulia, ana selaku peneraju blog ini merasmikan blog http://masyayikh.blogspot.com/ Semoga dengan blog ini dapat sama2 kita bina ukhuwwah dan menimba ilmu pengetahuan dengan cara apa sekalipun kerana kelebihan orang yang belajar di sisi Allah teramatlah mulia.

Sekian, wassalam…

Selamat menimba ilmu,
Selamat membina ukhuwwah.

Yang benar,

……………………
(Abdullah bin Adam)

0 comments

Post a Comment

 


Blogger Template By LawnyDesignz